High tech development and operations service company
 
שרותי מרלו"ג (מרכז שירות ולוגיסטיקה) בארה"ב
קישור לאתר - www.preferreddepot.com
 
 
פירוט:
חברת הנדימן, בשיתוף עם חברת Preferred Depot מספקת פתרונות שירות מלאים ומציעה לחברות ל "ייצא" (מיקור חוץ) את המערך הלוגיסטי ושירות הלקוחות,
ובכך לשפר את יעילות התפעול תוך כדי השמת דגש על הורדת עלויות ושמירה על רמת איכות השירות הרצויה.
הנוחות והפתרונות שאנו מציעים מפנה ללקוחותינו משאבים להתעסק בתחומי הליבה של החברה, בתחומי הפיתוח הטכנולוגי, הפיתוח העסקי והשיווק.
 
PREFERRED DEPOT מציעה לחברות ישראליות אשר מעוניינות להרחיב את הפעילות שלהם בארה״ב (או חברות אשר כבר מוכרות בארה״ב)
להקים מערך תפעול, לוגיסטי ושירות לקוחות המותאם לגודל הפעילות של החברה.
המטרה  העיקרית של PREFERRED DEPOT היא לאפשר לחברות להתמקד בעסקי הליבה שלהן בזמן שאנחנו מקטינים את זמן ההשבתה של לקוחות
הקצה ומגדילים את הרווחיות שלהם בשורה התחתונה על ידי מתן שירות יעיל ומהיר.
 
PREFERRED DEPOT הוא שירות שנעשה ע"י תיקונים במעבדה (Service Depot) ואינו מצריך תיקונים אצל הלקוחות (On-Site Repair).
השירות ניתן לחברות אשר בסל המוצרים שלהן נכללים מוצרים שתיקונם אינם דורשים ביקור מהנדס שירות אצל לקוח קצה.
מודל השירות של PREFERRED DEPOT מאפשר ללקוחות הקצה לחזור שוב לפעילות ביום שלמחרת נפתחה קריאת השירות.
שירות במעבדה הוכח כיעיל, מהיר ועם שביעות רצון לקוח גבוהה במיוחד.
העלויות בשירות זה נמוכות בממוצע של 25%-40% מעלות שירות שמצריך ביקור טכנאי אצל לקוח.
 
הקמת מרכז שירות/לוגיסטי בארצות הברית כרוכה בהשקעה ראשונית גדולה כגון: בחירת אזור, בחירת מבנה והשכרתו, ביטוחים, גיוס עובדים, רכישה של
ציוד משרדי וציוד בדיקה וכדומה.
חברות נוהגות להטיס עובדים בכירים על מנת להקים, לפתח ולנהל את המשרד והרבה חברות מעתיקות לחלק מהעובדים ומשפחותיהן את מגוריהן למקום
בו נפתח המשרד על מנת שיעזרו בייצוב החברה בשלביה הראשוניים. ברוב המקרים זו השקעה של עשרות אלפי דולרים ויותר.
הסיכון בהחלטה להקים משרד ללא ידע מוקדם וללא ניסיון והכרת חוקי המדינה והרגולציה, בדרך כלל גורמים להוצאות מיותרות שלא חשבו עליהן קודם.
 
האתגרים המשמעותיים בניהול שוטף של משרד בארצות הברית הם הבדלי השפה והתרבות.
Preferred Depot נמצאת בבעלות ישראלית ואף חלק מעובדיה הם ישראלים.  שמביא איתו שנים של ניסיון בתחום התפעול ובשירות לקוחות בישראל,
אירופה, דרום אמריקה ובמיוחד בארה״ב.
 
אנחנו מציעים פתרון שיקטין משמעותית את העלויות וישמור על נזילות מזומנים גבוהה יותר.

 
מוקד טלפוני תמיכה טכנית שירות תיקונים תמיכה במכירות איחסון מלאי ניהול מלאי קבלה ושליחה



PD מנהלת את שירותיה במערכות ERP  שנבנו במיוחד ללקוחותיה. יתרון זה מעניק ללקוח שליטה ותכנון נכון בכל רגע נתון בכל הקשור למלאי ומתן שירות טוב.

 


צרו קשר:

כתובת:  גבעת אלה 365700, ת.ד. 102
טלפון:   
054-5201077
מייל:      
danny@dmann.co.il
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
בניית אתרים | עיצוב אתרים | קידום אתרים | כרטיס פייסבוק עסקי סטודיו רותם-בר: rotembarstudio.com